DBU Børneklub

FIKs bestyrelse og det sportslige udvalg har arbejdet hele foråret 2024 på at blive DBU Børneklub, og den 17. august 2024 fik FIK det officielt bevis fra DBU Sjælland overrakt i pausen af Danmarksseriekampen.

Markeringen fejrede vi med FIK Børnedag med en masse aktiviteter for børnene med fodbolddart, fodtennis, oppustelig fodboldbane, fartmåler, pannabane og andre sjove fodboldlege. Derudover var der popcorn og juice sponsoreret af CO-RO A/S til alle børnene.
Vi fik også besøg af nogle af DS-spillerne, som var med i legen ved aktiviteterne.
Tak til alle vores frivillige, der igen gjorde det muligt, at afholde et fint arrangement for klubben, fællesskabet og sammenholdet. Tak til DBU Sjælland for samarbejdet og vi glæder endnu mere til det videre samarbejde fremover.

Læs mere om, hvad det betyder, at være DBU Børneklub

Klubbens politikker